معجزه سپاسگزاری (MAGIC)
نوشته شده توسط : زپو

 معجزه سپاسگزاری (MAGIC)


چگونه هر روز در زندگی مان معجزه بیافرینیم؟

همه ی آنچه در زندگی مان تجربه می کنیم، به واسطه فرکانس هایی است که با کلام، توجه، فکر و … به کائنات ارسال می کنیم. این یک قانون است. به کلامتان دقت کنید، چقدر به خاطر داشته هایتان سپاس گزارید؟

چقدر از داشته هایتان حرف می زنید و آنها را به خاطر می آورید؟!

آیا می دانید وقتی تمرکز خود را بجای خواسته هایتان، روی چیزهایی که دارید گذاشته و بخاطرشان سپاس گزاری می کنید، راحت تر و سریع تر چیزهایی که می خواهید را وارد زندگی تان می کنید؟!

اکثر ما برعکس رفتار کرده و فکر می کنیم این کاری بیهوده است و فقط وقت مان را تلف می کند. اکثر ما قدرت سپاس گزاری را درک نکرده ایم.

ما فراموش کرده ایم که همه چیز را با فرکانس مان پدید می آوریم. در درجه بندی فرکانسها، بالاترین فرکانس و نزدیک ترین فرکانس به مبدأ و خداوند، مربوط به سپاس گذاری و پایین ترین فرکانس، مربوط است به احساس گناه.

 

سپاس گزاری، بزرگترین قانونِ ثروت است. سپاس گزاری جزء دائمی زندگی تمامی ثروتمندان است .

 

کتاب معجزه سپاس گزاری، قصد دارد با تمریناتِ منظمِ خود، به شما راه کارهایی عملی ارائه دهد تا بتوانید در ابتدای هر روز فرکانس خود را تنظیم نموده و بر پایه آن فرکانس، چیزهایی را به زندگی تان دعوت نمایید که در پایان روز به خاطرشان سپاس گزار بوده و روندِ سپاس گزاری را دوام ببخشید.

روند روزانه ی سپاس گزاری یاعث می شود که هر روز موضوعاتِ بیشتری برای سپاس گزاری داشه و نعمت بیشتری را به زندگی تان روانه سازید، زیرا قانونِ ثروت این است که باید سپاس گزار باشید، باید با سپاس گزاری ذهنتان را ثروتمند نموده و سپاس گزاری را تبدیل به شخصیت تان نمایید!!

 

سپاس گزاری شما را وسیع می کند. به شما جسارت می دهد، جسارت درخواست نعمت های بیشتر از منبع و از خداوند. سپاس گزاری، جسارت تان را برای تجربه تمام ابعادِ زندگی و تمامِ ابعادِ این دنیای ثروتمند، رشد می دهد. این معجزه سپاس گزاری است.

کتاب معجزه سپاس گزاری، هدیه ای است برای تو تا زیبایی های پنهان مانده ی دنیا را با چشمان خودت ببینی و با سر انگشتانت لمس نمایی و صفتی خدای گونه در خود متولد سازی!!.

تقدیم با عشق و سپاس

 


خرید و دانلود  معجزه سپاسگزاری (MAGIC)






:: برچسب‌ها: کتاب کامل معجزه سپاس گزاری , چگونه هر روز در زندگی مان معجزه بیافرینیم؟ , چگونه راحت تر و سریع تر چیزهایی که می خواهید را وارد زندگی تان می کنید؟! , قانون ثروت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: